Istotnym obszarem w trakcie organizacji działań rozwojowych pracowników są przerywniki na herbatę zwykle zwane jako: przerwa kawowa. Zwykle organizowane są dwie w ciągu dnia roboczego i pozwalają one trenowanym osobom rozluźnić się.
Podczas standardowej przerwy kawowej, obsługa ośrodka szkoleniowego dolewa napoje gorące i zimne. W zasadzie zawsze podawane są drobne chipsy oraz niedrogie ciastka.
Osoby trenowane , co nie dziwi, dostrzegają przerw kawowych jako ważnego wkładu do okresu szkoleniowego. Nie widzą, gdyż nie ma niczego szczególnego nie wyróżniają się i to bez znaczenia gdzie prowadzone jest kurs szkoleniowy.
Trafiają się pomimo wszystko sytuacje gdzie typu centrum szkoleń nie tylko dba o odpowiednie wyposażenie sali szkoleniowej ale również koncentruje maksimum aktywnośći do przygotowaniu kateringu a także przerw kawowych. Tutaj najczęściej przerwy organizowane są zwykle w postaci otwartych przerw kawowych.
W przypadku podobnych chwil na odpoczynek owoce, przekąski, soki, kawa herbata, wypieki itp. stale są dodawane przez obsługę centrum szkoleniowego i są dostępne dla uczestników kursu przez cały czas jego trwania. Znacząco podnosi to atmosferę wśród uczestników treningu i tym samym wzmacnia efekty biznesowe prowadzonych działań rozwojowych pracowników.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2 Blog 3 Blog 4
Słowa kluczowe: organizacja szkoleń, usługi hr, organizacja procesu szkoleniowego, efekty biznesowe szkoleń, sala szkoleniowa, przerwa kawowa, przerwa na kawę, katering, catering, uczestnicy szkoleń
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz