Celem skreślenia tych paru akapitów legła ocena jednej z komisji konkursowej sprawdzających wnioski PO IG 8.1. Wniosek został zdyskwalifikowany na etapie oceny merytorycznej z zastrzeżeniem, że nie spełnia definicji e-usługi w rozumieniu PARP PO IG, bo do realizacji e-usługi niezbędne jest zakupienie programu na urządzenie przenośne, a zatem nie mamy do czynienia z sytuacją skorzystania z e-usługi na żądanie użytkownika (wymagane inne działanie).
Pewnie trudniej byłoby przygotować protest, gdyby nie to, że w witrynie PARP leży sobie dość ciekawa prezentacja sugerująca dobre praktyki w projektach PO IG 8.1. Wśród opisanych pomysłów leży praktycznie identyczny na płaszczyźnie IT pomysł, który wszak wykonuje zupełnie inną e-usługę, lecz podobieństwo w metodzie działania jest uderzające.
Zaraz rodzi się myśl: czy w takim razie istnieją jednolite metody oceny e-usług POIG, czy też może wnioskodawca już na starcie jest skazany na przygotowanie się do pisaniaprotestu oceny projektu. Mi nie przychodzi na myśl odpowiedź na w ten sposób sformułowane pytanie.
Przy okazji, zrobiłem prostą wyszukiwarkę internetową najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych związanych z POIG: http://poig81.gugluj.pl
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4,
Słowa kluczowe: parp po ig 8.1, ocena merytoryczna po ig 8.1, ocena projektów e-usługi, ocena merytoryczna, parp, po ig 8.1, protest oceny, kryteria oceny 8.1
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz