Badania przeprowadzone przez TNS OBOP mówią, że ponad 30% mikrofirm w Polsce nie posiada osobistej witryny w sieci i nie używa e-mail w prowadzonej działalności gospodarczej.
Chociaż rezultat ten sprawia wrażenie być wysokim, to można wykorzystać parę prostych metod na wyeliminowanie problemu i stworzenie w krótkim odcinku czasu fundamentów pod swoją obecność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom najczęściej proponuję rozwiązanie proste, a przy tym nie zajmujące dużo czasu: zbudowanie witryny sieciowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a następnie dodatnie nabytej w internecie szablonu witryny u takich agregatorów jak yootheme.com.
Tak zrozumiałe podejście daje najczęściej szybki sukces – witryna w sieci nie tylko pojawi się w sieci ale także nie będzie trącać amatorszczyzną. Praktycznie zawsze, w koszcie na poziomie 600 pln brutto udaje się zrealizować wymagane cele.
Samo stworzenie witryny nie oznacza obecności podmiotu gospodarczego w sieci. Bardzo ważnym jest jej optymalizacja częstokroć z pomocą dedykowanych podmiotów lub dalej z nami, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Ważnym jest dbać, by treści w witrynie były nieustannie dodawane i dostosowane zarówno w treści jak i w nagłówkach na działania robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz